مقاله پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی

پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی

منتشر شده در ۱۷ بهمن - دقیقه مطالعه

برترین فیلم های سینمایی ۱۴۰۱ ایرانی را می‌شناسید؟ معمولا وقتی حرف بهترین و برترین پیش می‌آید به سراغ میزان فروش یک اثر می‌رویم تا ببینیم چقدر از آن استقبال شده است. در این مقاله با لیست پرفروش ترین فیلم های ایرانی ۱۴۰۱ همراه شما هستیم.

شیوع ویروس کرونا در سال ۱۳۹۹ باعث تعطیلی یک سال و نیمه تمامی سینماها شد و اوضاع برای برخی فعالان عرصه سینما به حدی بد بود که تعدادی از سینماگران تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفتند. همچنین تعداد زیادی از آثار مورد انتظار و پرمخاطب سینمای ایران نیز در صف اکران ماندند. به همین دلیل در این سال با آثار جدید و متنوعی روبه‌رو هستیم. در این مقاله فیلمآور قصد داریم تا به معرفی پرفروش‌ترین و بهترین فیلم های سینمایی ایرانی ۱۴۰۱ بپردازیم.

پرفروش ترین فیلم های سینمایی ۱۴۰۱ ایرانی

در لیست برترین فیلم های سینمایی ۱۴۰۱ ایرانی نیز طبق روال همیشگی آثار طنز و کمدی از اقبال خوبی برخوردار بوده‌اند و در صدر این لیست قرار دارند. محمد حسین مهدویان نیز بعد از موفقیت سریال زخم کاری و حواشی بسیار زیاد فیلم سینمایی شیشلیک، دست از تلاش برنداشته و این بار هم با بازیگر محبوب خودش، جواد عزتی، پا به سالن‌های سینما گذاشته است. از طرفی فیلم علفزار با بازی پژمان جمشیدی، موفق‌ترین اثر غیرکمدی امسال است. این فیلم به کارگردانی کاظم دانشی رتبه سوم بهترین فیلم های سینمایی ایرانی ۱۴۰۱ را به خودش اختصاص داده است. در ادامه درباره به معرفی پرفروش‌ترین‌های ۱۴۰۱ می‌پردازیم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بدون دیدگاه

نکاتی درباره ارسال نظر ؛

  • نظرات حاوی الفاظ رکیک و توهین به دیگران منتشر نمیشود.
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک و توهین به دیگران منتشر نمیشود.
  • قبل از طرح هرگونه سوال ابتدا در سایت جستجو نمایید.
  • نظرات تکراری تایید نمی شوند.
  • قوانین ذکر شده بسیار مهم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است

اپلیکیشن فیلمآور را دانلود کنید

تماشای فیلم و سریال رایگان

©FILMAVAR.COM 2022